onsdag 6. februar 2013

Heia Sverige! Tema-tips

Tidligere arrangerte bloggen Anettes Bokboble boktema, men la det tilsides. For ei stund sida startet Bokbloggeir opp med "Mitt Tema Tips" som er noe av det samme (eller kanskje helt det samme, bare nytt navn og ny arrangør ;o). Det tok litt tid før jeg oppdaget det, men denne uka så jeg det var "Heia Sverige" som var tema, og det passet usedvanlig bra, ettersom jeg hadde et ganske nytt innlegg om ei splitterny svensk bok- den er faktisk så ny at den ikke er gitt ut enda! (Jeg fikk boka fra forlaget Bazar, og var litt usikker på om det var god blogg-skikk å skrive om bøker før de kom ut, men jeg spurte dem, og de synes det er helt greit med litt forhåndsomtale, så da så!)
Boka som kommer i begynnelsen av mars, er "Tilfellet Vincent Franke"- en sånn Stockholm-noir-roman a´la Jens Lapidus, skrevet av kriminologstudenten Christoffer Carlsson.
Spennende, interessant og godt skrevet; absolutt verdt et heiarop og ei anbefaling!! Les bokomtalen HER, før du eventuelt ser hvilke andre svensker som blir heia fram her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺