tirsdag 16. oktober 2012

Beklager.

Det er tirsdag, og Beathe venter på bøker- eller det er vel strengt tatt bøkene som venter, og Beathe organiserer...
Her er det ikke boka som venter akkurat nå. Her er det jeg som venter, men jeg ble veldig overraska da det kom melding fra biblioteket allerede i formiddag, for det var tross alt i natt jeg bestilte den.. Hmm; ja-ja, det kunne jo hende noen i Sør-Odal kjent noen som tilfeldigvis skulle nordover i dag, slik at de ikke behøvde å benytte seg av Posten Norge... Vel... Det gikk noen minutter, så plinga det jammen i mobilen på nytt- og igjen var det fra biblioteket. Pussig! Jeg har jo ikke flere bøker i bestilling- og ingen som har forfalt for tilbakelevering??
Det kan hende Agnes beklager like mye som bibliotekaren ;o)

7 kommentarer:

  1. Ja det var jo synd for både deg og Agnes ;)

    SvarSlett
  2. Hehe... denne var god og man skal ikke se bort i fra at ho Agnes syntes at dette er noe beklagelig også, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;) hihi... dette var dagens innlegg.

    SvarSlett
  3. Moro! Venter i grunn på den boka selv jeg, faktisk - men jeg tror jeg til og med skal koste på meg å kjøpe den, for den virker så utrolig bra:)

    SvarSlett
  4. Håper boken kommer snart:)
    SV;Er også frelst:) Spennende at det blir film! satt å tenkte på det når jeg leste boken:)

    SvarSlett
  5. Hehe, håper ingen av dere må vente for lenge!

    SvarSlett
  6. Agnes lå vel bare fortsatt i senga?

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺