mandag 29. juli 2013

Er det noe som heter tordenstopp?

Det vil si at ting stopper opp etter tordenvær?
Jeg var så godt i gang med å skrive omtaler av de bøkene jeg har lest hittil i sommer. Så kom det mørke skyer fra de fleste himmelretninger, og de bunkra seg opp- til det begynte å regne, og Odins yngste sønn Tor fór over himmelen på jakt etter jotner, tusser og troll- som han ville slå sønder og sammen med Mjølner, hammeren. (Hammeren var det forøvrig dvergen Sindre som smidde, hvis noen lurte på det ;o)
Det eneste han fikk knust denne kvelden, var de fleste telemastene her i området. Fra fredag kveld og til nå, mandags kvelden, har vi derfor vært uten både telefon og internett. Litt rar, men egentlig mest godt.
Nå som nettet er oppe og går, er det vel bare å brette opp skjorte-ermene å begynne skrivinga! Det er langt i fra sikkert rimelig usannsynlig at jeg kommer til å skrive om alle, men jeg kan i det minste si at ingen av bøkene i stabelen har skuffa!

Og sida august er rett rundt hjørnet, og august nesten er en høstmåned, kan vi kanskje begynne å glede oss til at bokhøsten står på trappene? Som om noen trudde vi skulle gå tom for lesestoff...

1 kommentar:

  1. Har også vært uten nett noen dager innimellom i ferien, og synes det er rart, når en har så mye på hjertet. Mine ambisjoner om å lese mindre har ikke innfridd, så jeg kommer til å slite i august. Lykke til, spent på å se hva du velger deg fra bokhøsten!

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺