lørdag 28. mars 2015

Finne ly, av Aina Basso

Berre ein superkort kommentar om årets første "påskebok" som no er lest. Eg tek av meg hatten og sluttar meg til flokken av begeistra lesarar. Sjølv om eg verkeleg har prøvd, har eg ikkje klart å finna noko som helst eg kan peike på for å sei sjå her: dette held ikkje mål! mens eg dreg gjeipen nedover og rynker på nasen.
Boka er rett og slett fullkomen. Den har alt, og etter kvart som eg nærma meg slutten, tok eg meg i å tenkje på Jon Fosses Andvake-trilogi om Asle og Alida. Mykje likt både i tema, stemning, spenning og språklege kvalitetar -eg heiar på Aina Basso til Bokbloggerprisen og Fosse som er nominert til Nordisk Råds Litteraturpris!
Eg trur kanskje eg er den siste som har lest boka, men om det likevel skulle vera nokon der ute i den store verda som fortsatt er nyfikne, finn dykk mykje fint både på Samlaget sine nettsiderSamlaget sine nettsider, og på samlesings-sida for Bokbloggerprisen.


Finne ly
Av Aina Basso
Samlaget, 2014
252 sider
Biblioteksbok

5 kommentarer:

  1. Jeg har også begynt på påskebøkene allerede, selv om vi ikke reiser på påskeferie før mandag.
    Jeg digger at du bruker ordet "fullkommen" om boken :) At du like etter drar noen sammenligninger med Jon Fosse gjør meg mer skjelven. Jeg har gitt ham opp, men hvis hans Andvake trilogi har noe til felles med Finne ly, så må jeg jo lese den :) Ønsker deg en fantastisk påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Husker jeg feil, eller var det noe med deg og fosse-skuespill? Bøker oppleves jo ulikt fra person til person, men ja, jeg syntes det var mange fellestrekk her, og jeg anbefaler deg så absolutt å gi Andvake en sjanse! Det er tre korte bøker, og med ditt lesetempo er det ingen stor risiko å ta ;o)

      Slett
  2. Berre slik at det er sagt: nynorsk har eg omtrent ikkje skrive i det heile sida eg gjekk på gymnaset i forrige årtusen! Her finn dykk nok eit og anna å bruke rødblyanten på- og det vil eg at dykk gjer! Eg treng både øving og korrektur, så gje beskje om det som ville fått anmerkning, kanskje det blir betre etter kvart ;o)

    SvarSlett
  3. Flott at du likte boka, skjønte du var skeptisk til å starte med den, men den er så nydelig!
    Jeg har heller ikke skrevet nynorsk siden jeg tok GF i norsk, jeg skjønner enda ikke at jeg sto dengang, så det blir ingen nynorsk fra meg!
    Men, jeg liker bøker på nynorsk!

    SvarSlett
  4. Jeg likte både denne og Andvake-trilogien, men har aldri tenkt at de hadde noe il felles med unntak av nynorsken.. Men mulig de har det.. Nynorsk skaper jo i seg seg en egen stemning synes jeg. Godt du likte Finne ly- den er fin fin! Heia Basso!

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺