lørdag 31. desember 2011

Hjem, kjære hjem...

De tilmålte 365 dagene er over og reisa er slutt. Hvor langt kom jeg egentlig med dette prosjektet mitt? Jeg har printa ut et verdenskart og satt et kryss på de landene jeg har vært innom, sånn ble det:
Om sant skal sies, er jeg ikke spesielt imponert når jeg ser kartet. Nord-Afrika, Kina, Mellom-Amerika, Russland og Nord-Amerika, er rett og slett oversett og forbigått. Det jeg er i tvil om nå, er så klart om jeg skal prøve å utvide prosjektet, eller om jeg- når tilfeldighetene vil det slik- skal fullføre når bøker med gode historier fra disse områdene dukker opp av seg selv? Jeg heller mot det siste...
Det jeg tross alt er fornøyd med, er at jeg har klart å finne enkelte bøker som har ført meg til helt nye steder, og at jeg ved å skrive litt om hvert "reisemål" faktisk har lært litt nytt, både geografi, historie og samfunnsfag.

Ønsker alle et fortryllende nyttår,
med gode historier og fantastiske opplevelser!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for den kjempekoselige kommentaren hos meg! Jeg syns kartet ditt ser ganske så imponerende ut, jeg, og jeg håper virkelig at du fortsetter å blogge på et eller annet vis.Jeg har virkelig kost meg med bloggen din, og fått mange gode lesetips! Kanskje du kan gjøre som meg og bruke temaet "Jorden rundt på 80 bøker"!? På den måten har du jo ikke noe tidspress og kan bruke akkurat den tiden du vil! Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺