tirsdag 13. november 2012

Vinnerlykke "mot slutten av uka eller der omkring"

Man vil vel normalt ikke si at tirsdag er mot slutten av uka, men når man har lagt til "eller der omkring" så er man jo i nærheten av det man hadde planlagt. Hvis man ser litt stort på det ;o)
Jeg har trekt vinner av de to bøkene av Herr og Fru Ajvide, og vinneren ble
Sibre, med bloggen  
Send meg adressa di så kommer bøkene rett hjem til deg!!


Men det er flere som har hatt vinnerlykke! Og det som er så uvirkelig, utrolig og usannsynlig rart, er at det er meg!! Jeg har vunnet denne boka hos allsidige Marielle som blogger om... ja; i grunn det aller meste!!
Jeg vant e-bok, og da jeg fikk e-post fra forfatteren, var det ikke bare denne jeg fikk, neida; det var med en anna en også, Little girl lost, som jeg tror er forløperen (prequel, står det i e-posten, med ordet finnes ikke i ordlista mi, så det er mulig jeg har misforstått her, asså!!) til Thievs at heart. Little girl lost er allerede lasta ned på iPad´en og jeg er spent på hvordan det går når jeg skal prøve meg på engelsk igjen.. (Akkurat den må jeg vel klare; det er bare nitten sider ;o) (Det er noe tull med ledlastinga av den andre, men jeg regner med det løser seg etterhver) Spennende blir det i hvertfall!

Som om ikke dette var nok til å sette kryss i taket, så har jeg vunnet boka med Bokryggpoesi også! Det var søteste Forfatterfruen som hadde poesikonkurranse, og min ringe stokking av boktitler gav resultat- hurra!! Jeg mistenker forfatterfruen Karen for å ha hatt mer enn én finger med i spillet for at denne boka har sett dagens lys, og det er jo litt ekstra morsomt synes jeg!
Hvis det er andre også som kunne ønsket seg Bokryggpoesi-boka, så har entusiastiske Beathe en oppfordring/ konkurranse gående akkurat den boka er premie. Klikk dere inn der for å delta- og lykke til ;o)
(for ordens skyld; bildet er Beathes, pepperkakene har hun spist opp og koppen beholder hun selv; det er boka du kan vinne, og det er slett ingen dårlig premie!!!)

Det trur jeg var alt jeg hadde på hjertet i dag- nå skal jeg gi bikkjene kveldsmat, før jeg tar en litterær tur til Finnskogen... Gleder meg veldig, men er litt nervøs også; forventningene er så høye, og da blir det litt skummelt, selv om jeg egentlig vet jeg kan stole på B.K. Larsen. Dere får nok snart høre hvordan turen har vært!

2 kommentarer:

  1. hipp hurra og tusen takk! Gleder meg til å lese :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til den heldige vinneren:) Berit,gled deg til boken dukker opp og kjenn så godt den lukter! Hehe...måtte le litt av innlegget ditt her... og tusen mange takk for at du sprer det glade budskap om bokryggpoesiboken.

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺