mandag 5. november 2012

Oktober-sky

I kveld hadde jeg egentlig tenkt å skrive litt om Agnes i senga eller De glemtes forbund eller aller helst begge to, men så måtte jeg bare sjå innom noen andre bokblogger først, og på Berit sin bokblogg, (ikke min sin, men Berit sin...) så jeg en så morsom ordsky! Og da er det klart, veien var ikke lang til å forsøke meg på det samme!
Slik vart oktober-varianten av bloggen sjåande ut:
Ikke helt utenkelig at dette blir min måte å oppsummere på heretter ;o)
Klikk på skyen hvis du også vil prøve- det begynner jo å bli mørkt så tidlig at man rekker mye surr på nettet før man bør legge seg...!
Kanskje jeg til og med rekker å forfatte en bokomtale før jeg tar kvelden på ordentlig?

3 kommentarer:

  1. Hei Berit! Så kult! Helsing Berit :)

    SvarSlett
  2. Den der var STILIG! Kan fungere som kjapp-variant av bokomtale bare man ikke bruker altfor mange ord! Takk for at du deler! Linken er nå notert :o)

    SvarSlett
  3. Kult:-) Tusen takk for link,dette må jeg prøve meg på også.

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺