søndag 29. juli 2012

Tilfeldigvis en smakebit

Som søndager flest, så er det tid for en smakebit hos Flukten fra virkeligheten. Åpne boka- eller ei av bøkene- du leser akkurat nå, og del litt fra teksten- uten å avsløre for mye!
Akkurat nå leser jeg "kunsten å være kvinne" av Caitlin Moran, "Nattens sirkus" av Erin Morgenstern, og jeg har så vidt begynt på

Tilfeldigvis
Arial Footlights forhistorie
av Silje E. Fretheim  
(og Steingard Vada!??)
-og det er den dere får en smakebit fra i dag. Boka er den neste på lista over samlesingsprosjektet til Elisabeth, dvs. samlesing av norsk fantasy. Tilfeldigvis... skal blogges den 16. august, og med sine 720 sider er jeg litt i tvil om jeg rekker det; tida får vise!!

Jeg åpner boka litt langt bak, for sjøl å få sjå hva jeg har i vente..
Side 526:
Han var i bevegelse, uten å kunne bevege seg. Han hadde bind for øynene. Hender og føtter var også bundet. Han prøvde å huske hvorfor. Han lå på magen over en hesterygg, og hørte lyden av flere hester rundt seg. Lett surklende lyder. Myr? Hva har jeg gjort dere?  tenkte han vagt.
Hmm... det ser jo ut som det kan bli spennende! Kan hende jeg må la de to andre bøkene jeg holder på med vente litt... :o)

Klikk på logoen øverst for å finne flere smakebiter!!

12 kommentarer:

  1. Dette var en veldig spennende smakebit:-) kjente jeg ville ha mer med det samme. Gleder meg til å lese hva du syntes om denne! Ønsker deg en fin Søndag videre:-)

    SvarSlett
  2. Så spennende! Jeg vil også gjerne lese mer norsk fantasy så må nok få med meg denne! :)

    SvarSlett
  3. En fin smakebit!
    Denne skal jeg også lese, så jeg må nok som du også få satt igang. Det er bare det at jeg har en lesesirkelbok som må leses først, og så fikk jeg purring (og fornyet) noen bøker fra Stavanger bibliotek, som jeg da må bli ferdig med i august.
    Jeg har virkelig "litt" for mange bøker akkurat nå. Men Tilfeldigvis skal jeg lese!
    Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett
  4. Høres spennende ut! Ha en fortsatt fin dag. :)

    SvarSlett
  5. Du har rett, boka høyrtes skikkelig spennande ut. KJenner alltid at det pirrar meg litt når det er personar som blir tatt til fange i bøker =)

    SvarSlett
  6. Det där låter ju spännande!

    SvarSlett
  7. Väldigt spännande smakbit!

    SvarSlett
  8. Høres veldig spennende ut. Takk for titten og ha en fin dag videre. :)

    SvarSlett
  9. Spennende smakebit : )

    Er også med i samlesingen , og ser at denne boken nok har et for høyt sidetall til at jeg får tjangs til å lese den nå. Får spare dem til et senere tidspunkt : )

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  10. Jeg liker virkelig godt denne smakebiten. Boken har jeg hatt lyst til å lese, men jeg tror jeg skal vente til jeg ser bokbloggerenes dom over den før jeg eventuelt kjøper den/låner den på biblioteket.

    Kos deg med historien :)

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺