lørdag 2. mars 2013

VM og sånn...

Man kan helt fint ha et visst litterært utbytte av ski-vm, men det krever nok at man ser litt stort på det og følger med på alle kanaler. Helst samtidig.
Før tre-mila i dag, så jeg Kristin Størmer Steira prate om bøker! Hun leser masse, og har alltid ei bok klar. Å ha jobb som skiløper kan fint kombineres med å være en ivrig boksluker. Det visste jeg jo selvfølgelig fra før, men hun anbefalte varm Balansekunst av Rohinton Mistry. Den har jeg notert meg, og jeg skal sjå om den kanskje skal få bli med på påsketur!
Dagbladets nett-tv, hadde de med seg Hans Olav Lahlum som gjest i dag. Han ble presentert som historiker, idrettsanalytiker og selvfølgelig forfatter!
Bare én dag igjen nå, så kommer vi i gjenge at... På godt og vondt! Det kommer til å bli tomt; litt sånn etter-eksamen-følelse, men sånn er det. Alt har en ende, men pølsa har to. Pannekaka har ingen, men er likevel god!

Jess!!! Jeg har lenge drømt om å kunne flette dette rimet inn i noen skriverier, og her gikk det gitt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺