tirsdag 6. desember 2011

Forlagsliv- et fordelsliv!

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i å lese. En anna ting som heller ikke er noen hemmelighet, er at jeg har forferdelig lett for å lese feil; følgelig leser jeg grusomt sakte, for at historiene ikke skal bli fullstendig meningsløse ;o)
Og hvis det ikke er nok at jeg strever meg gjennom bok etter bok, så liker jegå lese om bøkene også! Om nye bøker som skal komme, om bøker som gis ut på nytt, om aktiviteten rundt bøker og bokproduksjon, om andres leseopplevelser og gjerne også forfatternes tankespinn. Derfor leser jeg bl.a en del bokblogger, og nå har jeg lyst til å reklamere for en proff blogg! Ikke en "proff" som i en blogg som er bra skrevet, med stilig layout, stilige bilder, hundrevis av følgere og awards i bøttet og spann (selv om de gjerne må ha det de andre også, for all del!), men en profesjonell blogg- som i forlagsblogg!
Forlagsliv er bloggen til alle folkene i Cappelen Damm. Har du ikke besøkt dem, bør du gjøre det- og du bør gjøre det nå i adventstida! Daglig har de forskjellige konkurranser der de opplagte premiene er bøker. Og det er nå jeg gjør noe dumt; jeg skaffer meg på en måte flere konkurrenter, for jeg tror ikke det er så mange som gidder å delta; jeg har vunnet et par ganger allerede og gleder meg til bøkene kommer i posten ;o)
Forresten; så sakte som jeg leser, er det kanskje like greit å dele på godene og gledene ved å gjøre flere oppmerksom på at forlagsliv fort kan bli et fordelsliv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺